Dag 14 Varadero Paradijs eiland

14 mei 2016 - Varadero, Cuba

Dag 14 Paradijs Eiland

Na een goede nachtrust ontbrak het daar over het algemeen toch niet aan, waar lag dit toch aan ?
Om 8.30 verzamelen voor de bustocht naar de haven.
Vandaag een boottocht naar het Paradijs Eiland.
Na 1 uur varen kon men pakweg een uur zwemmen en snorkelen , snorkelapparatuur was aan boord.
Hierna op na het Paradijs Eiland het moet gezegd het was een Paradijsje.
Heel leuk opgezet en wij waren met onze groep de enige die daar aanmeerde.
Wij vroegen ons dan ook af Fox het alleenrecht had want de kok van het kleine restaurant daar voer mee terug.
In ieder geval was er genoeg eten en konden we zwemmen nou ja zwemmen pootje baden je kon nl. een enorm end lopen zonder dat het water boven de knieën kwam
Het leuke was dat daar behoorlijk grote leguanen rondliepen en een soort buidelratten ook van een behoorlijk formaat.
Was een uitermate ontspannende dag voor iedereen en was een perfecte afsluiting voor de vermoeiende reis.
Na de lunch mochten we nog 25 minuten uitbuiken of zwemmen, toen weer terug naar de boot.
Om 15.00 waren we terug in de haven en werden we opgehaald door een bus die ons naar het hotel zou brengen, alleen lette hij niet goed op 2 idioten bleken op de snelweg even een praatje te maken en de chauffeur keek waarschijnlijk over die lijpen heen en schrok zich te pletter en moest vol in de ankers scheelde met recht een haartje of we hadden botsautootje gespeeld.
Wel ironisch dat je al die dagen een hele goede chauffeur had en nu met een vreemde bijna een ongeluk kreeg.
Maar goed, alles was goed afgelopen.
Op de kamer aangekomen bleek de kamer goed schoon en besloten we daar te blijven.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl