Dag 13 Varadero

13 mei 2016 - Varadero, Cuba

Dag 13 Varadero

Hehe op naar het strand, na 1 tussenstop kwamen we om 13.00 aan bij het hotel.
Op zich zag het er prima uit alleen het inchecken ging niet helemaal naar wens.
We zouden er in kunnen tussen 15.00 en 16.00 uur.
Het zou handig zijn eerst te gaan lunchen nou daar was niets mis mee, goed eten maar ja we waren klaar en moe en wilde douchen en rusten.
Dus op naar de receptie om de key te halen want we wisten onze kamernummers al.
Kan het nog makkelijker. Nee dus, de kamers waren nog niet klaar.
Moesten uiteindelijk wachten tot 16.15 toen zei de dame van de receptie een ogenblik.
Dat ogenblikje duurde tot 16.45 en kwam ze terug met onze paspoorten  en de key maar dat was een ander kamernummer maar volgens haar veel mooier en de bagage kwam er aan.
Welgemoed naar de kamer, was niet echt schoon dus dat schoot bij Leny gelijk in het verkeerde keelgat.
Maar ook onze koffers waren er nog niet dus maar eens bellen, kwamen er aan beweerde men.
Om 17.45 nog maar eens gebeld want we hadden we oren naar een douche en we zouden om 18.30 verzamelen in de bar.
Om 18.00 maar zelf op pad gegaan en ja daar kwam een kar met het onmogelijke onze koffers, de mannen zaten er echt mee want de koffers stonden bij het 1e kamernummer en zij hadden niet doorgekregen dat we naar een andere kamer verhuisd waren.
Snel douchen en aan de drank dat was het enige wat goed ging.
Gelukkig  wel  een lekkere warme douche.
De volgende dag zouden we klagen over de kamer maar eerst zouden we naar het paradijs eiland gaan.
We ondertussen spullen klaargezet om te laten wassen want broek was door een ongelukje vol vet en wat overhemden waren vuil.